Zespół Szkół Licealnych i Technicznych nr 1|Wiśniowa 56

VIII Edycja Konkursu Naukowego E(x)plory

Informujemy, że nabór projektów do VIII Edycji Konkursu Naukowego E(x)plory będzie w tym roku trwać od 1 października 2018 do 31 stycznia 2019!

 

Główną ideą E(x)plory jest wspieranie zdolnych, młodych naukowców w realizacji innowacyjnych projektów naukowych, a także docieranie do szerokiego grona odbiorców, promowanie kultury naukowej i wzbudzanie naukowej ciekawości świata. Przełamujemy stereotyp, że nauka jest nudna, popularyzujemy innowacyjne badania, rozwijamy potencjał i pomysły młodych ludzi, tworzących nowoczesne technologie.

E(x)plory to niezwykły konkurs naukowy dla młodzieży w wieku 13-20 lat, do którego można zgłaszać pomysły z różnych dziedzin naukowych. Udział w konkursie jest bezpłatny. Formularz zgłoszeniowy na stronie www.explory.pl zostanie uruchomiony 1 października i będzie aktywny do 31 stycznia 2019 roku.

E(x)plory to możliwość zdobycia nagród finansowych dla laureatów – nawet 10 000 zł, nagród rzeczowych dla nauczycieli i bonów edukacyjnych dla szkół. Najlepsi młodzi naukowcy będą reprezentowali Polskę na najbardziej prestiżowych zagranicznych konkursach naukowych dla młodzieży, między innymi w USA i Rumunii. Uczestnicy Konkursu Naukowego E(x)plory mogą również wziąć udział w stażach badawczo-rozwojowych, które odbywają się w działach badawczo-rozwojowych firm technologicznych oraz instytucjach naukowych.

Ubiegłoroczna edycja E(x)plory cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Do Konkursu Naukowego zgłosiło się ponad 200 najzdolniejszych młodych uczniów z wszystkich regionów Polski, a nasi laureaci zdobyli nagrody na największych światowych konkursach naukowych: Intel ISEF w USA, Infomatrix w Rumunii oraz Expo-Sciences Europe w Rumunii. Regionalne Festiwale E(x)plory oraz Finał E(x)plory, który odbył się w Gdyni odwiedziło ponad 4 000 gości, którzy wzięli udział w ponad 90 warsztatach, pokazach naukowych i wykładach. Festiwal wsparło również ponad 60 partnerów ze świata biznesu, mediów i jednostek naukowych.

Wszelkie potrzebne szczegóły dotyczące konkursu, nagród i procedury zgłoszeniowej znaleźć można na naszej stronie www.explory.pl w zakładce „Konkurs”.

Główne założenia w przystępnej formie prezentowane są w krótkiej animacji dostępnej na portalu YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PS768pGY38o&feature=youtu.be

 

Informację o projekcie Daniel Dąber sala 412

Gra o UE w ramach projektu WIE „Wszystko gra?”

13 czerwca odbyła się gra z okazji 15. rocznicy wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. Została ona opracowana i przeprowadzona przez Michała Białoskórskiego  z 1tc, Wiktora Boguckiego z 1tm2, Laurę Borutę  z 2ta, Marię Gąsiorek  z 2 ta, Agatę Gąskę  z 2ta, Macieja Grabowskiego z 1la , Wojciecha Jurkiewicza  z  1tm2, Kamila  Kowalewskiego z 2tb, Kamilę […]

Warsztaty Unity w ramach projektu „Wszystko Gra”

W maju odbyły się 10h warsztaty programowania gier w Unity. Zajęcia prowadziła firma zewnętrzna https://junior.codehub.edu.pl/. Na zajęciach stworzona została gra typu „infinity run”. Dzięki warsztatowi osoby zainteresowane programowaniem gier mogły się spotkać razem w grupie, napisać grę, którą łatwo rozbudować w bardzo popularnej technologii Unity i oczywiście zachować kontakt do osoby prowadzącej warsztat, aby rozwiewać dalsze programistyczne […]

Wieści z technologicznej części projektu „Wszystko Gra”

Uczniowie naszej szkoły przygotowali warsztaty z programowania dla uczniów szkół podstawowych nr 85 przy ul Narbutta oraz nr 271 przy ul. Niegocińskiej. Warsztaty dotyczyły programowania w językach JavaScript oraz w C++. Po warsztatach uczniowie oprowadzili gości po szkole i pokazali pracownie mechatroniczne, informatyczne, bibliotekę, samorząd. Nauczyciele i uczniowie, których gościliśmy byli jednogłośnie zadowoleni z takiej […]

Mawilux
ATMSolutions
CISCO
Novell
ECDL - European Computer Driving Licence
Akademia Astor
ECVET - European Credit System for Vocational Education and Training
Zmiana rozmiaru czcionki
Kolory strony