ETAPY REKRUTACJI

  1. Podgląd oferty rekrutacyjnej w systemie http://warszawa.edu.com.pl

    29 kwietnia od godz. 9:00

  2. Składanie wniosków o przyjęcie do szkoły wraz z załącznikami

    od 8 maja od godz. 10:00 do 19 maja do godz. 15:00

  3. Możliwość dokonania zmiany wyboru szkoły

    od 16 czerwca od godz. 10:00 do 19 czerwca do godz. 16:00

  4. Uzupełnienie wniosku o świadectwo ukończenia gimnazjum i zaświadczenie o wynikach egzaminu gimnazjalnego (kopie poświadczone za zgodność przez gimnazjum)

    od 23 czerwca od godz. 12:00 do 28 czerwca do godz. 16:00

  5. Lista kandydatów zakwalifikowanych

    5 lipca do godz. 16:00

  6. Wydanie skierowania na badania (technikum)

    od 6 lipca od godz. 10:00 do 7 lipca do godz. 16:00

  7. Przedłożenie oryginałów dokumentów oraz w technikum zaświadczenia lekarskiego

    od 6 lipca od godz. 10:00 do 14 lipca do godz. 12:00

  8. Lista przyjętych

    14 lipca do godz. 16:00

    Uwaga! System nie tworzy żadnej listy rezerwowej.

     

    Rekrutacja uzupełniająca

Ten etap odbywa się w sytuacji, gdy pozostają jakiekolwiek wolne miejsca po dniu 14 lipca.  W postępowaniu rozpatrywane są wyłącznie wnioski złożone w tym etapie według uzyskanej liczby punktów.

  1. Składanie wniosków o przyjęcie do szkoły wraz z załącznikami

    od 10 sierpnia od godz. 10:00 do 14 sierpnia do godz. 16:00

  2. Lista kandydatów zakwalifikowanych

    28 sierpnia do godz. 12:00

  3. Wydanie skierowania na badania (technikum)

    przy składaniu wniosku do szkoły

  4. Przedłożenie oryginałów dokumentów oraz w technikum zaświadczenia lekarskiego

    od 29 sierpnia od godz. 8:00 do 30 sierpnia do godz. 16:00

  5. Lista przyjętych

    31 sierpnia do godz. 16:00