Zespół Szkół Licealnych i Technicznych nr 1|Wiśniowa 56

Interesują Cię gry? Komputerowe, planszowe, karciane, czy jeszcze inne?

1 czerwca rozpocznie się w naszej szkole konkurs gamejam z finałem w trakcie święta szkoły (6.06). W ramach konkursu będziesz mógł przygotować w 2-4 osobowym zespole własną grę. Sam decydujesz czy będzie to gra wideo, tabletop lub inna o Twoim własnym nietypowym formacie.

Więcej informacji znajdziesz w regulaminie poniżej, a zapisać możesz się pod tym adresem   https://goo.gl/forms/CAB1EA1kbqS7zoUm2  lub bezpośrednio w pokoju samorządu, w trakcie długich przerw. Wszelkie pytania kieruj do Gabriela Brzezińskiego (gabrysbrzezinski@gmail.com), który jest odpowiedzialny za całą inicjatywę.


REGULAMIN KONKURSU CHERRY JAM

 

Cherry Jam jest konkursem niekomercyjnym. Podczas wydarzenia liczy się przede wszystkim zdobywanie nowego doświadczenia, poznawanie innych miłośników gier i dobra zabawa.

  1. W wydarzeniu bierze udział maksymalnie 12 drużyn. Liczy się kolejność zgłoszeń.
  2. Każda drużyna składa się od 2 do 4 uczniów. Tegoroczni absolwenci również mogą wziąć udział.
  3. Wydarzenie składa się z dwóch etapów. Pierwszy etap rozpoczyna się ujawnieniem 1 czerwca o godzinie 20:00 na stronie http://www.tm1.edu.pl, a kończy rozpoczęciem drugiego etapu 6 czerwca o godzinie 9:00.
  4. W trakcie pierwszego etapu drużyny tworzą gry na podany temat. Gra może mieć dowolny format (gra komputerowa, planszowa, karciana etc.) pod warunkiem, że jest interakcyjna (gracz ma wpływ na przebieg rozgrywki). Nietypowe formy gier są zaletą.

5.Gry mogą być tworzone przy użyciu dowolnych materiałów i narzędzi oraz mogą działać na dowolnym sprzęcie.

  1. Drużyny muszą posiadać prawo do wykorzystania użytych materiałów, dlatego zaleca się by wszystkie były stworzone przez samych uczestników. W przypadku niekorzystania z własnych treści (np. wykorzystania materiałów udostępnionych na licencji Creative Commons), wymaga się sporządzenia listy źródeł.
  2. Obowiązuje zakaz umieszczania w pracach treści niezgodnych z prawem, kontrowersyjnych,wulgarnych oraz innych, które mogłyby zostać źle przyjęte przez środowisko szkolne.
  3. Każda drużyna może zaprezentować wyłącznie jedną grę, stworzoną przez nich w trakcie trwania pierwszego etapu wydarzenia.
  4. Podczas wydarzenia oceniana jest cała produkcja, nie tylko pomysł, dlatego wymaga się od uczestników dostarczenia grywalnej pracy, nawet jeżeli nie jest ona ukończona. W takim wypadku zaleca się przygotowanie krótkiego demo gry.
  5. Drugi etap odbywa się 6 czerwca o godzinie 9:00 w szkole na 3 piętrze (wnęki przy salach 320 oraz 305). W tym etapie zespoły przez pierwsze półtorej godziny tworzą stanowiska, na których będą następnie prezentować swoje prace. O godzinie 12:45 nastąpi rozstrzygnięcie konkursu.
  6. Prezentacje mogą mieć dowolną formę, niestandardowe podejście jest wysoce cenione. Celem jest jednak zainteresowanie swoją grą jak największej ilości osób. Wymagane jest również, by uczniowie na stanowisku mieli możliwość zagrania w prezentowaną grę.
  7. W trakcie drugiego etapu uczestnikom zostanie udostępniony na miejscu dostęp do Internetu (sieć bezprzewodowa) oraz do prądu. W celu budowy stanowiska zostaną również udostępnione stoliki i krzesła. W razie innego zapotrzebowania (np. projektor) zespoły muszą z wyprzedzeniem uzyskać informację o ich dostępności.
  8. W trakcie drugiego etapu wgodzinach10:30 -12:30 prace konkursowe będą oceniane poprzez oddawanie głosów zarówno przez uczniów, jury, jak i samych uczestników gamejamu (nie będzie możliwości oddania głosu na własną pracę). Głosy będą liczone wagowo, gdzie najbardziej punktowany jest głos jury, następnie uczestnika gamejamu, a na końcu pozostałych uczniów
  9. Oprócz wybrania najlepszej gry poprzez głosowanie, razem z tematem gamejamu zostaną ujawnione dodatkowe kategorie, w których jury samodzielnie będzie wyróżniać drużyny.
  10. Szkoła zrzeka się wszelkich praw do gier (w tym wszystkich użytych materiałów i kodu) stworzonych podczas wydarzenia. Zastrzega sobie jednak prawo do wykonywania zdjęć i nagrywania filmów z uczestnikami oraz ich stanowiskami (w tym również zrzutów ekranów i nagrań z gier) w trakcie trwania wydarzenia oraz ich publikowania.
  11. Uczestnicy, którzy nie będą stosować się do regulaminu mogą zostać zdyskwalifikowani z konkursu.
  12. Ostateczny głos w sprawach niezdefiniowanych w regulaminie posiada prowadzący konkurs (Gabriel Brzeziński).
  13. Wszelkie zmiany w regulaminie będą ogłaszane na stronie szkoły (http://www.tm1.edu.pl)

Projekt Edukacji Finansowej ELEKTRONICZNA BANKOWOŚĆ

WEBINARIA 3 moduły warsztatowe realizowane przez ekspertów: bankowców, pracowników IT oraz specjalistów z branży  Cyberbezpieczeństwo  8 LUTY 13.30 Partnerzy merytoryczni: Warszawski Instytut Bankowości oraz Allegro  ZAPISY LINK Blockchain, rynki kryptowalut, social lending   15 LUTY 13.30 Partnerzy merytoryczni: Binance i Sky Rocket Trade  ZAPISY  Link BigData, AI, ochrona danych osobowych 22 LUTY 13.30 Partnerzy merytoryczni: Bank […]

Kolejny sukces WIŚNIOWEJ: 3. zespoły uczniowskie z ZSLiT Nr 1, otrzymało rekomendację do Regionalnego Etapu Konkursu Naukowego E(x)plory 2021.

Organizatorem Festiwalu E(x)plory jest Fundacja Zaawansowanych Technologii.  W tym roku, w dniu 20. stycznia, Szkolny Festiwal E(x)plory odbył się w XL Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego w Warszawie.  Z satysfakcją informujemy, że ze zgłoszonych 25 projektów, z 5 szkół do konkursu, jury przyznało 5 akredytacji.   Z  WIŚNIOWEJ do Regionalnego Etapu Konkursu Naukowego E(x)plory, zakwalifikowały się […]

SZKOLNY KONKURS NA OPOWIADANIE

Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Szkolnego Konkursu na Opowiadanie. Zasady uczestnictwa: uczeń może zgłosić do konkursu tylko jedno opowiadanie; temat opowiadania – dowolny; długość do 4 stron (w wyjątkowych przypadkach do 6 stron); czcionka 12, interlinia 1,5; Termin oddawania prac: 19 lutego 2021 r. Prace należy przesłać na adres: marta.osinska@tm1.edu.pl ZAPRASZAMY!!!

SZKOLNY KONKURS JEDNEGO WIERSZA

Zapraszamy Was do udziału w corocznym konkursie, w którym możecie pochwalić się talentem poetyckim. Regulamin: jeden uczeń oddaje tylko jeden wiersz; temat wiersza dowolny; długość wiersza – dowolna, ale często mniej znaczy więcej; termin oddawania wierszy: 5 lutego 2021 r.; wiersze należy przesłać do pani Marty Osińskiej na adres: marta.osinska@tm1.edu.pl wyniki konkursu zostaną ogłoszone do […]

Mawilux
ATMSolutions
CISCO
Novell
ECDL - European Computer Driving Licence
Akademia Astor
ECVET - European Credit System for Vocational Education and Training
Skip to content