Z przyjemnością informujemy, iż bluzy już trafiły do szkoły i możemy rozpocząć ich rozdawanie.
Bluzy rozdawane będą od 22.02 do 03.03 włącznie, na przerwach 20 minutowych. Po odbiór można zgłaszać się do sali 412.
ZASADY OBOWIĄZUJĄCE PRZY ODBIORZE BLUZ:
- Zamówienie wydawane będzie po okazaniu legitymacji, bądź po odczytaniu numeru zamówienia.
- Zamówienie odebrać może tylko osoba, która je zakupiła.
- Reklamacje dotyczące zamówienia należy składać drogą mailową na adres kontakt@bluzup.com. Wnosząc reklamacje należy podać: imię i nazwisko klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. login, numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji oraz dane kontaktowe.
- W przypadku, kiedy nie jest możliwy odbiór w podanym terminie prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej przez Facebooka Samorządu Uczniowskiego (https://facebook.com/wisniowa56/)
Samorząd Uczniowski