Zespół Szkół Licealnych i Technicznych nr 1|Wiśniowa 56

Technologia VR -„Wsparcie inicjatyw w edukacji oraz technologia VR”

Prowadzący – Krzysztof Konieczny: 20-letnie doświadczenie w branży IT. Prezes i współwłaściciel firmy Sun Capital sp. z o.o., rozwój i dystrybucja, wirtualna rzeczywistość, IT, szkolenia z cyberbezpieczeństwa.
Pomysłodawca i współwłaściciel projektu vrtraining.cloud i aplikacji Company (Un)Hacked.

26 marca (wtorek), godz. 18:30 w siedzibie WYDZIAŁU MATEMATYKI I NAUK INFORMACYJNYCH POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ (00-662 Warszawa ul. Koszykowa 75) w sali 101 

Metaverse: Przyszłość Edukacji?
Metaverse, czyli wirtualny świat, w którym granice między rzeczywistością a fikcją zacierają się, otwiera nowe możliwości dla edukacji. Dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości (VR), uczniowie mogą doświadczać historycznych wydarzeń, jakby sami w nich uczestniczyli, eksplorować odległe galaktyki bez wychodzenia z klasy, a nawet przeprowadzać złożone eksperymenty naukowe w bezpiecznym środowisku wirtualnym.

CISCO
ECVET - European Credit System for Vocational Education and Training
Polaris
Skip to content