GODZINY PRACY PSYCHOLOGA I PEDAGOGA SZKOLNEGO
Edyta Osytek – Pochwicka psycholog szkolny
pok. 214
Dzień tygodnia | Godziny pracy na rzecz ucznia (pensum 22) |
Poniedziałek | 10.30 – 14.30 |
Wtorek | 9.40 – 13.40 |
Środa | 9.40 – 15.40 |
Czwartek | 8.00 – 12.00 |
Piątek | 10.30 – 14.30 |
Krystyna Sławińska pedagog szkolny
pok. 215
Dzień tygodnia | Godziny pracy na rzecz ucznia (pensum 22) |
Poniedziałek | 8.30 – 14.30 |
Wtorek | 12.00 – 16.00 |
Środa | 9.00 – 14.00 |
Czwartek | 11.00 – 15.00 |
Piątek | 12.00 – 15.00 |
Iwona Klimek pedagog szkolny
pok. 216
Dzień tygodnia | Godziny pracy na rzecz ucznia (pensum 22) |
Poniedziałek | 14.00 – 16.00 |
Wtorek | 8.00 – 14.00 |
Środa | 8.00 – 13.00 |
Czwartek | 10.00 – 15.00 |
Piątek | 8.00 – 12.00 |
Justyna Hajduk pedagog szkolny
pok. 202
Dzień tygodnia | Godziny pracy na rzecz ucznia (pensum 11) |
Poniedziałek | 8.00 – 11.00 |
Wtorek | -– |
Środa | 11.00 – 16.00 |
Czwartek | — |
Piątek | 10.00 – 13.00 |
Ewa Zdończyk pedagog szkolny
pok. 202
Dzień tygodnia | Godziny pracy na rzecz ucznia (pensum 5,5) |
Poniedziałek | 12.35-13.20 |
Wtorek | 11.40-12.25 |
Środa | — |
Czwartek | 13.25-15.00 |
Piątek | 8.00- 9.35 |
Spotkania zespołu psychologiczno – pedagogicznego środa 10.40 – 11.15
OBSZARY PRACY SPECJALISTÓW Z ZAKRESU POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ | ||||
Krystyna Sławińska | Edyta Osytek-Pochwicka | Iwona Klimek | Justyna Hajduk | Ewa Zdończyk |
Orzeczenia -IPET | Orzeczenia -IPET | |||
Opinie- specyficzne trudności np.: dysleksja | Opinie- specyficzne trudności np.: dysleksja | |||
Zajęcia psychologiczne z młodzieżą (wynikające orzeczeń, opinii, zindywidualizowanej ścieżki) |
||||
Przygotowanie opinii na użytek orzecznictwa | ||||
Kompetencje społeczne, zdrowie psychiczne, uzależnienia behawioralne | Kompetencje społeczne, przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu, rozwój osobisty, tutoring | Uzależnienia behawioralne,
Praca nad stresem, doradztwo kryzysowe |
||
Warsztat technik uczenia się | ||||
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne | ||||
Zagrożenie niedostosowaniem społecznym | ||||
Trudności emocjonalne | ||||
Profilaktyka uniwersalna | Profilaktyka uniwersalna | Profilaktyka uniwersalna | Profilaktyka uniwersalna | Profilaktyka uniwersalna |
Zadania przypisane w programie wychowawczo-profilaktycznym | Zadania przypisane w programie wychowawczo-profilaktycznym | Zadania przypisane w programie wychowawczo-profilaktycznym | Zadania przypisane w programie wychowawczo-profilaktycznym | Zadania przypisane w programie wychowawczo-profilaktycznym |
Pomoc materialna | Pomoc materialna | |||
Osobiste ścieżki kariery | Doradztwo zawodowe | |||
Wspieranie uzdolnień w działaniach projektowo-innowacyjnych, warsztaty ze skuteczności działania; współpraca z wychowawcami | Praca z uczniem uzdolnionym | |||
Bezpieczeństwo prawne- zajęcia | Warsztaty dla rodziców i nauczycieli | |||