Zespół Szkół Licealnych i Technicznych nr 1|Wiśniowa 56

Regulamin turnieju Hearthstone

W tym tygodniu w naszej szkole ruszył turniej gry Hearthstone. Jeśli któryś z graczy jeszcze nie zapoznał się z regulaminem to zapraszamy do lektury.

  1. Turniej odbywa się w formacie standard.
    2. Uczestnikiem turnieju może być tylko uczeń ZSLiT nr 1.
    3. Turniej odbywa się w formacie BO5 conquest z jednym banem. *MOŻNA MIEĆ TYLKO JEDEN DECK Z DANEJ KLASY*
    https://www.youtube.com/watch?v=_hfGtSMPUMg
    4. Po wygranej grze zwycięzca wysyła screenshoty potwierdzające fakt odniesienia zwycięstwa.
    5. Wszelkie próby oszustwa związane z podrabianiem screenshotów będą karane dyskwalifikacją.
    6. Każdy gracz chcący wziąć udział w turnieju jest zobowiązany do wysłania screenshotów swoich decków na adres turniejhswisniowa@gmail.com.
    7. Używanie decku innego niż ten wcześniej zadeklarowany (przez screenshoot) oznacza dyskwalifikację, nawet w przypadku różnicy jednej karty (takie sytuacje należy zgłaszać organizatorowi).
    8. Wszystkie screenshooty dokumentujące wygrane należy wysyłać na adres turniejhswisniowa@gmail.com.
    9. Turniej odbywa się w systemie double-elimination tournament.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Double-elimination_tournament
    10. Terminy spotkań ustala organizator. W zależności od ilości graczy zawodnikom przyznaje się od jednego dnia do czterech dni na rozegranie meczu.
    11. W Przypadku gdy dany gracz nie stawi się na czas (dozwolone opóźnienie to 20 minut) należy udokumentować taką sytuację i powiadomić organizatora. Karą za niestawienie się na pojedynek jest dyskwalifikacja.
    12. Każdy gracz chcący wziąć udział w turnieju zobowiązany jest do wstawienia na grupę swojego battle tagu.
    13. Organizator ma prawo do zmiany bądź aktualizacji regulaminu w czasie trwania rozgrywek.
    14. Organizator wyraża zgodę na korzystanie z programów wspomagających (trackery itp.) we wszystkich rozgrywkach oprócz finałów.
    15. Każdy gracz przystępujący do rozgrywek zgadza się na transmitowanie jego meczu w transmisji live stream.
    16. Obrażanie innych uczestników turnieju grozi dyskwalifikacją.
    17. Wszelkie kwestie sporne nieopisane w regulaminie są rozstrzygane przez organizatora.
    18. Organizatorami turnieju są Kacper Szklarz i Paweł Tryfon.
    19. Drabinka turniejowa jest tworzona poprzez losowanie.
    20. Każdy gracz jest odpowiedzialny za swoje łącze internetowe. Disconnect jednego z graczy nie jest podstawą do powtórzenia meczu. Prosimy jednak o granie fair play i nie wykorzystywanie (w miarę możliwości) disconnecta przeciwnika do zdobywania przewagi. Disconnect obu graczy (np. gdy wysiądą serwery) jest podstawą do powtórzenia meczu. Warto zaznaczyć, że jeśli któryś z graczy przegra MECZ przez disconnect to nie jest to równoznaczne z przegraną POJEDYNKU. Każdemu z graczy przysługuje 20 minut (wspomniane w punkcie 11) na powrócenie do gry po rozłączeniu. Czas jest wspólny na spóźnienie i na powrót do gry (jeśli gracz spóźnił się 10 minut to w przypadku disconnecta przysługuje mu tylko 10 minut na powrót do rozgrywki).
    21. Gracze, którzy w pierwszej rundzie drabinki wygranych dostali tzw. „bye-a” i przegrali w drugiej rundzie, spadają do drabinki przegranych rundy 1. i grają tam o przejście dalej (gracze, którzy przegrali w rundzie 1 są rozstawieni z „bye-ami” w miarę możliwości).
    22. Finał turnieju odbywa się w szkole (podczas święta szkoły).
    23. Turniej trwa od 8 maja do 9 czerwca 2017 roku.
CISCO
ECVET - European Credit System for Vocational Education and Training
Polaris
Skip to content